Virkning

Sitter och roar mig med att virka. De ska bli snöret till babynestet. Virkar långa trådar i grönt, rosa och gult för att sedan fläta ihop och dra in i kanalen i babynestet.

Pappan i huset sover nu för att denna vecka går han på eftermiddagsskiftet. Tror ni han är nå nervös? Förlossningarna har hittills startat på kvällarna. Mormorn däremot är nöjd. Hon är första inhopperska om J inte är hemma när de bär av. Men visst vill jag helst att älsklingen min ska vara vid min sida. Få se sitt barn för första gången.

Jag känner mig öm i de nedre regionerna, liten ligger och pressar neråt och bökar på, mer eller mindre hela tiden. På kvällarna är förvärkarna starkare. Ja denna blogg blir inte mer intressant än såhär tills liten tittar ut! De är de enda jag kan tänka på av all övrig tid.


Kommentarer
Anonym säger:

hej sandra! va spännande när de nu börjar närma sig för dej!
jag är beräknad ganska precis en månad efter dej =)
en mysig och spännande tid framför oss!

ha d gott! ta hand om dej!
/ Jenny (fd. restaurang biträde storforsen =)

2012-09-17 | 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback