300413

Å vad jag älskar att köpa barnkläder! Man kollar ju knappt på kläder till sig själv längre. Och nu speciellt till lillan, man blir ju tokig så mycket fint det finns. Tänk att kunna gå in på tjejavdelningen, det gjorde jag bara då man skulle köpa presenter till andra. Det finns ju så mycke mer där! Och visst är de fina kläder på pojk också men där har man ju vistas mest de senaste 5 åren. Jag gillar själv att ha klänning, leggins och kjol och som Hugo säger: "Mamma älskar "josa". ;) Ibland brukar Filip välja kläder till lillan och då ska de vara klänning. Våran lilla prinsessa ❤ sorterade ut en massa klädet i höstas, mycket för att jag var less på kläderna som vi har haft till två redan. Men godbitarna som sparades brukar Elise också använda. Nyss sålde jag iväg skalkläder i str 86/92. Visst hade Elise kunnat ha dom (om de inte är för litet om ett år). Men jag var less och så skulle jag vilja att hon hade en rosa/orange Kaxs jacka nästa år.

Men visst har pojkarna varit fina i detta ;) Men nu är det en annan fin kille som ska ha detta. Mamman var jättenöjd, så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback