Bra start

På denna vecka! Vaknade pigg klockan 06:00 av min lilla tös. Vi myste i soffan en stund, sen passade jag på att morgonträna med Olga-boken. Pojkarna väcktes och gjordes klara för förskolan. När vi lämnat av dom så körde jag tillbaka bilen till garaget. Jag och lillan tog på oss solbrillorna och gick på en promenad. Kom tillbaka 09:00 för en kopp kaffe och städning innan grabbarna skulle komma hem. Passade även på att göra en våffelsmet till lunchen. Lunchgäster fick vi också! Svärmor samt en mamma och hennes två små. Kul! Efter lunch och middagsvila åkte jag och barnen till kyrkan för fika, lek och pyssel. Väl hemma lagades middag samt morgondagens middag! Bra att ligga steget före. Nu sitter jag och håller på att somna i soffan efter kvällens cirkelträning. De är roligt när man känner att man orkar mer än när man började träna efter graviditeten. Men what a day! Effektiv och energigivande!

Imorgon har farmorn tänkt låna sina småpojkar och dra till stan. Dom ska köpa hundmat och äta på "Sunes". Sen skulle dom ha kul! Jag och lillan spelar hemmamatch. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men en promenad och hälsa på jobbet mitt är inplanerat iallafall. Sen kanske vi dejtar pappan efter han sovit klart. Hoppas på en lika bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback