Glad!

Jag känner verkligen hur bra jag mår! Har varit lite sisådär i humöret och kroppen, mycke hormoner som åkt bergodal-bana. Men sen 2 april har jag promenerat dagligen ca. 3,5 - 6 km beroende på vilken runda jag gått. Jag har ätit vanlig mat, husmanskost, och fikar endast vid enstaka tillfällen och varken ätit chips eller godis. Jag känner inte att jag behöver de! Tränar måndagar, torsdagar och lite Olga-pass. Jag tycker att det är roligt.

Visst 2 veckor är inte lång tid men Tanken är att jag ska må bra och gå ner lite i vikt. Jag vill inte lyfta skrot på gymnet eller bli någon elitidrottare. De här är MåBra-gympa för att orka vara en bra och pigg mamma åt mina barn. Det är mitt mål! För nog känns det att man blir piggare av att röra på fläsket!
Med några kilo mindre att bära på så blir de så lättare. Har de tagit mig 9 månader x3 att förändra kroppen så får de ta sin tid att komma iform. Jag har inte bråttom. En gång testade jag att dricka Cambridge-kuren, de fungerade ett tag men sen gick jag ju ändå upp hälften då jag började äta mat igen. Så för mig var det inte rätt väg. Hållbar minskning är jag ute efter denna gång. Det gäller att prioritera sin tid rätt för att få ihop livsschemat men det går om man vill. Hitta livsstilen som passar just mig och min familj, kanske jag är på rätt väg? Det återstår att se!


Kommentarer
Sarah säger:

Vackra bästa du!! Hejja hejja hejn klar dö galant! Puss

2013-04-16 | 08:51:03
Lotta säger:

Vill du prova på något nytt? Testa 17-dagars dieten!

2013-04-16 | 16:50:19
Bloggadress: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback