Newbie och Bebis

Snart 7 månader! Lillsocker ❤ finns så mycket fint till dessa småttingar och nu när man kan kika och handla på både flick- och pojkkläder - Så kul!
Svärmor skulle idag byta ut några kläder hon shoppat åt lillan till str. 80. Bland annat några coola leggins svart/vit randiga, så snygga! Japp, hon har nu str. 68/74. Hugo drar str. 98/104 och Filip är uppe i 122/128. Mina barn växer så de knakar.

Till lillan har jag alltid haft ögonen åt newbie-kläderna, så mjuka, mysiga och fina. Men Lindex och H&M har också underbara kläder till barn. Har man 3 barn som växer i rasande takt så är de ju bra att hitta prisvärda kläder.

Från det ena till de andra! Filip berättade en rolig sak förra veckan. Förutom att han ska gifta sig och ha tjejfester titt som tätt så berättade han lite om blommor och bin, ni vet. Han sa:
- Mamma vi ska ju få en till bebis snart!
- Hoppsan, sa jag och tittade på John, de var mer än vad vi visste! Vi ska inte ha några fler barn nu. Kanske om några år, men inte nu.
- Det kan inte du bestämma mamma!
- nähä? Men vem ska då bestämma? Frågade jag honom
- Sånt bestämmer magen själv. Och man kan få bebisar tills man är 36 eller 35 år. Vi ska få en bebis till, Säger Filip med ett stort leende på läpparna.
- jahapp.. Men de ska vi inte nu. Svarade jag och hade svårt att hålla mig för skratt. Dessa barn, var får dom allt ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback