Slut på veckan!

Imorgon nalkas ännu en ny vecka. Vi går in i maj i mitten av veckan, Valborgs, lillebror fyller år och gubben jobbar eftermiddag. Dagen har gått i rask förbi, sovmorgon till.. Trumvirvlar.. 09:30 ! Å så härligt. Vilken man jag har!
Jag har haft tupperware-party, varit på Latino Xpress och rullat höfterna och nu väntar min säng.

När vi flyttade in så var det ett rum som vi inte alls gjorde något åt, vårt sovrum. Det var det som nyligen tapetserats så de kändes fel att börja i de rummet. Hade svårt att kunna föreställa mig hur det skulle kunna se ut då det var lillasysters rum och hon hade sin grejer och mycke klatschiga färger. Men se, så mysigt det kunde bli trotts det brokiga tapeten. Till en början tyckte jag den kändes "grötig", men vilken tur att vi inte gjorde om för jag gillar den verkligen idag. Sov gott, för de ska jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback