Vilket pass!

Rackarns också. Tänkte ta mig en härlig kvällspromenad i afton och eftersom vår canaldigital-dekoder till tvn har pajat så hade vi bestämt oss att fara upp till Sörstrand för att se Let's Dance. Jag Frågade hur långt de möjligtvis var från oss till dem, mamma trodde 7km. Ja! tänkte jag. Familjen tog bilen och jag tog på mig skorna på fötterna, lurar i öronen, slog igång sportstracker och började gå i rask takt. Insåg halvvägs att de måste vara längre än vi trott! När jag såg huset kikade jag på mobilen vars mätare passerat 9 km. Från vår bro till mor och fars bro är de 9,6 km. Hejja mig som fick mig en redig kvällsprommenad och sen mysa i min gamla soffa som belöning. Världens skönaste soffa för er som inte testat. Mehe. Imorgon ska vi städa bodorna här ute, bäst jag sover nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback