Bebisar

Igår var vi på en bebis-rajd! Vi hälsade på Maria och hennes tjejer. Luktade på lilla fina Annie. Elise som är så mammig, ville inte dela med sig av sin mamma. Hon skrek som en stucken gris så fort jag tog Lillan i famnen. Ojoj, men en stund har jag fått snusa bebis! ;) Sen åkte vi vidare mot nästa bebis, lilla Stråmo/Ek. Så underbar! Man kan ju sitta och lukta hur mycke som helst och bara se på alla söta mimiker och rörelser. Fina fina barn!

Sen fick jag igår mitt andra kusinbarn på drygt en månad! Först kom lilla Bianca, synd att dom bor så långt bort! Och igår kom lille Algot till världen. Vi längtar till vi får träffa honom (och föräldrarna) :)
Bebisstarkt på sistone ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback