Förra veckan

Oj oj, känner att jg inte riktigt hinner med. Men kort sagt hade vi en plock och städar vecka. Husvagnen Städades ut samt alla saker städades in på sina platser. Jag fick en teakskåp helt gratis och köpte ett nytt vardagsrumsbord, så vardagsrummet fick en ny skepnad! John tycker att skåpen är gräsligt ful men det är ju tur att jag är "inredaren" i huset då. ;) han jobbade eftermiddag och jag hade lite besök på kvällstid. Så roligt att få ha någon hos sig på kvällen och slippa vara själv när barnen lagt sig. Jag åkte ner till Älvsbyn för att gå till tandläkaren ned Hugo, vi var en hel dag förtidig. Som tur var fick vi en ny tid och gick på nya Café Storgatan under tiden. Så fint! Sen hann vi förbi arbetande Anneli (som var ledig) och barnen en snabbis.

Fredag blev det impulsmiddag på waldorfs med hela familjen och efter att ha storhandlat åkte vi till familjen Nilsson i Bjursträsk. Där vi spenderade hela kvällen i gott sällskap och gordricka för mammorna. Lördag hade vi kräftis-middag med familjen Åhlund. Visst är man rik när man har fina vänner? :)söndag var lugn och skön för min del, vilodagen som de ska va! Filip åkte på 3D bio, jag och de andra 2 små åkte till Melvin och pappan skottade jord. Bra arbetsfördelning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback