Så var det fredag

och jobbhelg! fredag-söndag, missar för första gången julmarknaden i storforsen men gubben åker dit med barnen i alla fall. Pojkarna ville på fsk idag så jag och Elise är hemma och myser. Hon är i en sån rolig ålder. Förstår när man pratar med henne, söker grejjer, bjuder på mat, klättrar och bänglar. Hur har hon kunnat bli såhär stor? men ändå så liten ♥

Snart är min mammaledighet över. Mina sista föräldradagar är beräknade och gubben längtar tills han får ta över. Visst, skulle han inte ha velat vara hemma hade jag tagit emot alla hans dagar men jag är så glad att han verkligen vill och ser framemot detta så mycket. Barnen har minst lika kul med honom som med mig. Jag är stolt över att just han är pappa till mina barn, Finaste av pappor ♥



Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Snygging där :)

2013-12-06 | 13:51:24
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se
Lina - Mamma till Wilma & Wiola ❤ säger:

Såg att dom fanns :) funkar dom bra? Kan man ta hem appar å sånt ?

2013-12-07 | 08:16:33
Bloggadress: http://liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback