Brud

Så roligt att få testa en uppsjö av klänningar, bli stylad och sedan klädd av personalen. Once in a lifetime. Vi var tre tjejer och de var ganska mycke folk ändå. Tre finklädda barn var också med. Första klänningen jag fick gå i var snarlik min egen med mina tillbehör (så den visar jag inte här). De kändes så häftigt och på riktigt med buketten i liknande färg när jag såg mig själv i spegeln. Snart ska jag gå sådär finklädd inför min blivande man och alla nära. Spännande känsla.

Elise höll låda och surrade högljudd! Pojkarna var hos mormorn och jag hade lillasyster och svärmor med mig som barnvakt. Sofia hittade en tärnklänning som hon var så fin i. Håret de blev ungefär som jag hade tänkt de! Fast jag skulle vilja ha lite mer höjd på håret. Vi får prova oss fram.

Den första bilden är lånad från hårstudion i Piteå och de andra är mina!


Kommentarer
Kajsa säger:

Så vacker! Älskar brudklänningar, det är något så himla magiskt. Minns själv när jag provade, man kände sej så himla vacker i alla och när man till slut hittade DEN så var det ju ingen annan ;)

2013-01-10 | 09:55:47
Bloggadress: http://kajsaji.com
Anneke säger:

Oh du kommer bli så fint ... så glad för din skull!

2013-01-10 | 17:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback