Hemma ❤

Vilken mysig helg vi haft! Bara ätit, surrat, sett film och mått gott. Känt och klämt på magen och Elise har också ätit! Mer eller mindre hela tiden. Och jag tror att hon håller på att få en tand, redan! Stackars mamman.. Jaja, de har inte kommit upp ännu riktigt. Men mycke dregel och jag tycktes se (till min förskräckelse) en vit prick i munnen. Hoppas att jag sett fel. Hon ska ju ammas ännu några månader.

Här hemma var vi efterlängtade! En massa mys i soffan och middagen stod på bordet då vi kom hem. Förresten, Min snabbaste ikearesa gjordes idag. Då man vet vad man ska ha 😉 nu är de mesta piffet inhandlat till dop/bröllopet.

Så skönt att komma hem i tid också! Förresten hann vi in på barnens hus också. Deras egna våtservetter kostar 10kr per förpackning. Och bra är dom också! Ett tips!!
Nu ska vi sova, ny vecka imorgon. Gubben går eftermiddag och jag ska bla gå modevisning 😊spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback