Inte som tänkt

Efter en tuff natt med Elise så klev vi upp 5:00. Pojkarna kom kring 7:00. Strax innan 08 ringde jag BVC och fick en tid på VC hos Joanna. Hon tyckte att Elise hade ansträngd andning och sänkan hade stigit så hon remitterade oss vidare till barn i Sunderbyn. Pojkarna hade mamma hämtat redan innan jag åkte på morgon. Och pappan sov då han jobbat.

I Sunderbyn fick vi träffa en riktigt fin/bra manlig läkare. Hon fick inhalera och han tyckte att hon verkade ha det jobbigt och tungt i bröstet så vi blev inlagda och flyttade upp till avd. 44.
Där visade det sig att proverna var positiv på RS-virustestet. Mer inhalationer, Alvedon och näsdroppar. Finaste Hanna och småtjejerna kom förbi med en goodie-bag: mobilladdare, pyjamas till Elise, tidningar och the. GULD! ❤

Sitter här med Elise i knät och tårar i ögonen. Sååå jobbigt när dom små är sjuka och hjälplösa. Tittar på bilder och saknar mina fina pojkar hemma. Imorgon fyller min älskade Filip 5 år. Han har längtat i veckor efter den här dagen, vi skulle baka tårta idag och fixa. Tårta och paket på morgon. Och nu är inte jag hemma, de känns tungt. Fast jag vet att han har de så bra hemma hos mormor som istället bakar och fixar. Han ska få tårta och paket imorgon som jag alltid har haft det. Allt de där ville ju jag göra men jag är så tacksam, Vilka underbara föräldrar jag och John har!
Filip gick och la sig redan halv 7 så de skulle bli morgon fort, sockerbiten.😊

Nu ska vi försöka sova. Hoppas att lillan får sova gott inatt. Så får vi se hur morgondagen ser ut. Och så hoppas att detta dumma virus går och dör!
Älskar mina barn. ❤


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

tänker på er !!!! Å hoppas viruset försvinner fort så hon blir frisk snart lilla vackra fina Elise ❤ stackars liten... många många varma kramar från din äldsta vän

2013-01-23 | 23:29:37
Bloggadress: http://www.liniz.blogg.se
Anonym säger:

Sänder en krya på er kram !!

2013-01-24 | 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback