Kärlek!

Igår infann sig en stor glädje och lycka inom mig. Jag är fortfarande så blödig och känslig. Många känslor finns inombords först all omtanke och att krya-på-fig hälsningar gör mig rörd. Vi har så fina människor runt omkring oss. Tack fina ni! ❤

Igår fick vi glädjande nyheter. 2 av mina fina vänner födde barn för första gången och vi fick 2 småtjejer till skaran att rå om och se växa upp. Jag känner en sån stor lycka för dom! Jag har dom så nära då BB är våningen ovanför där jag och Elise ligger men ändå så långt bort då jag bara vill kramar om mammorna och se underverken. Men vi hinner! Grattis till de två nyblivna familjerna ❤ tänk att jag precis som dom fick barn 24/1 fast 5 år innan. De är lite häftigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback