Mjölkko

Idag har jag verkligen känt mig sunkig. Trött, snorad på och bebiskräk.. Puhu! Kom hem mitt i natten med Elise som fått vara in till Sunderbyn för att inhalera. Lillan har inte ätit så bra idag vilket har resulterat i meloner till bröst. Tillslut fick jag tag i en pump, tack än en gång!! Pumpade ut lite mer än 125 ml från ena bröstet så nog finns det då mat till henne, fastän hon idag inte var så sugen.

Åkte upp till jobbet en sväng där en craft-jacka väntade som vi fått i julklapp. Så fin, kanske inte den mest praktiska då den är vit men ack så snygg! Satt perfekt! Vilken julklapp 😀

Imorgon ska jag till Älvsbyn, barnen har fått semester från förskolan nu så dom inte åker på magsjuka eller ytterligare någon sjuka då det är mindre än 2 veckor till dop/bröllopet. De är mycke som går nu.. Hoppas att de inte redan är smittade. Håller tummar och tår!
Hoppas på en natt med mycke sömn.


Kommentarer
Emma säger:

Men nej lilla stackaren, hoppas hon blir bättre inom kort.
Klokt val att ha pojkarna hemma nu såhär då det drar ihop inför den stora dagen. Jag ska hålla tummar och tår att ni alla är friska!

2013-01-23 | 19:09:48
Bloggadress: http://emmaumeabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback