Nya året!

God morgon! Hon är som en klocka lillan. Halv 7 är de morgon, och jag vaknar av att de surrar och kvittrar från spjälsängen.

Igår och inatt så städades julen ut. Känns så rent och fräscht. Brukar vara den som tar fram först och låter den vara kvar tills sista dagen men igår blev jag bara less på allt plotter! Så få var de ju lika bra att sätta igång, när likaså energin fanns. Fixade ihop en liten fotovägg i köket. Inte riktigt klart, ska förstora en bild bara. Men jag blev riktigt nöjd. Då kan jag fokusera på dop/bröllopet och Filips nya rum. Tror däremot att tapetseringen får vänta till i februari, fastän jag är så sugen på att tapetsera! 😉

De känns som att året började, gott och nytt. Förresten så har vi sagt att vi ska dra ner på allt sött, igår var söt-detoxen igång. Härligt och behövligt efter en god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback