Sängen väntar!

Jiises vilken lång dag de blev! Äntligen hemma trotts detta oväder. Bilen var så full med saker att endast ett frimärke hade gått in. Haha! Men kul har vi haft. Och klänningen, jag älskar den! Vilken service Cinderella i Piteå har. Jag är så glad att vi köpte där. Underbara !

Efter Piteå så stannade jag hos Sanne och Amanda. En snabbsväng på byn och sen skulle vi färga håret innan naglarna skulle göras men det hanns inte med så imorgon är det en hårdag. Håret ska testas sättas upp och färgas sen ska vi träffa prällen 😉 och handla det sista! Fredagen består av lokal-fix och lite vila inför stora dagen!


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Å vilka fina naglar :) vars har du gjort dom ? :)

2013-01-31 | 00:01:11
Bloggadress: http://www.liniz.blogg.se
Carina säger:

Lycka till med allt. Kramar till er.

2013-01-31 | 21:05:51
Emma säger:

Kan du inte lägga ut en närbild på naglarna, tänkte syrran skulle få göra mina med :))
Lycka till imorgon, ska tänka på er! Så himla kul!

2013-02-01 | 14:50:23
Bloggadress: http://emmaumeabo.blogg.se
Anonym säger:

Hoppas det blir en bra dag imorgon. Tänker på er !

2013-02-01 | 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback