Sjuk

Hugo-Mannen är inte så pigg! Igårnatt så hostade han flera gånger så han kräktes slem. Då vi sovit väldigt oroligt eller inte något alls så ringde jag sjukvårdsrådgivningen och sköterskan sa att efter de hon hörde under samtalet att han måste få komma in, få medicin och inhalera. Happ, gubben hade ju åkt iväg och jobba, i Lycksele. Så jag ringde svärmor som kom. Packade in 2/3 barn i bilen och åkte. Filip fick stanna hemma. Halvvägs till Älvsbyn säckade bilen ihop och de var bara att vända för att byta bil. Hugo var ledsen och hostade hela vägen in medan Elise sov.

Väl inne fick vi träffa en fin läkare Torbjörn Lindblom som sa att de inte var något på lungorna utan de rörde sig om luftvägarna. Inhalering, kortison och Alvedon, sen fick vi bege oss hem igen. Duktiga killen fick välja sig en film, "Byggare Bob", för att han varit så duktig.

Varför ska barn bli sjuka? Och då är ju detta lindrigt då det finns barn som är jättesjuka! När man fått dessa underbaringar så har man alltid Hjärtat utanför kroppen ❤vill också ge en massa cred till alla ensamstående föräldrar där ute! Är så otroligt glad att jag har min man vid min sida då oron tar över. Älskar min familj så mycke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback