Tapetsering och presenter

Igår var vi iväg till stan för att handla lite presenter till alla kommande kompisbarn som fyller år samt till våran egen prins som fyller 5 ! år på torsdag. Han har önskar sig en liten "spelplatta" och jag hade sett ut en på Ica maxi.

Sen när vi väl kom hem så stod svärmor med tapetborsten i högsta hugg. Så nu är Filips rum klart och inrett. Det som saknas är ett skrivbord som han kommer få i födelsedagspresent.
Filip var så nöjd igår och ordnade upp i rummet i alla lådorna. Han är ganska pedant emellanåt! Alla lådor SKA ha bilder på vad som ska vara i varje låda. Han sa: "Vet du mamma? Jag gillar verkligen mitt nya fina rum. Längtar tills jag får leka här imorgon" Och ett stort leende på läpparna 😊 hjärtat smälter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback