Trötthet.

Längtar till min karl kommer hem! Då ska jag sova. Haha. Barnen har sovit hela natten. De är jag som sovit oroligt istället. Hugos feber var borta på morgonen när han vaknade 5:00. Och då slog vi på en film, smurfarna.. Förresten, Jag är gode less på dom där blåa varelserna som kommer till New york. Dock bättre än heltecknat! Men ändå! Tror filmen rullat typ 4 ggr/ dygn under de senaste 4 dagarna. Att barn inte blir less?! Jaja, han är lugn, sitter under täcket och vilar vilket är behövligt. Annars har Hugo aldrig tid att sitta still. Sköt att vi är på tillbakavägen hursomhelst!

Filip har sovit i sin nya säng i sitt nya rum. Som en prins. Han var så nöjd att han hade den största (högsta) sängen av oss alla. Tapeterna har ännu inte anlänt men han ville så gärna sova i nysängen att de spelade inger roll att väggen var rosa, vilket det gjort tidigare 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback