Under nya sängen

Kan man mysa och se film! Rotade lite i bodan och hittade min gamla tv 20" som jag hade i mitt flickrum då jag bodde hemma. Fungerade finfint och passade perfekt under sängen på ett lågt litet bord. En soffdyna har vi lagt dit för att sitta på. Då våran soffa var 2 månader så såg jag att divandynan hade gått upp i en av dubbelsömmarna så vi fick en helt ny och dom ville inte ha tillbaka den gamla. Jag har funderat vad vi skulle ha gjort med den där stora otympliga dynan och äntligen! Nu kom den till användning. Ska bara fixa ett gäng med kuddar och sy överdrag så blir det en perfekt soffa.


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola säger:

Men vilken tur :) han ser ut att må som en kung där :)

2013-01-16 | 15:10:41
Bloggadress: http://www.liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback