Veckan är här!

Denna vecka har precis börjat. Gubben åkte nyss på jobbet och lillan somnade som tur är om efter 2 timmars bus och surr. Och nu när jag själv ska försöka sova ligger jag och tittar på väggarna och tankarna snurrar. I veckan blir jag fru, fru Pettersson. Ända sedan jag var liten har jag funderat och drömt om denna dag, och nu äntligen är den snart här. Mycke fix i veckan med andra ord! Huset kommer vara en enda stor röra och vi kommer ha saker över allt. Funderar även hur det kommer vara egentligen, att stå där i kyrkan. Alla människor runt omkring som är där för våran skull, de är kärlek!

Men först på onsdag vågar jag mig ut från huset. Fick själv en släng av magsjukan som härjat. Men då den gått igenom oss alla så är vi "fit for fight" på lördag!! Wiie. Lillans hosta består men oj vad hon är piggare, så härlig att se! Hela hon utvecklad i rasande fart. Sen fyller jag ju år på lördag med, men å andra sidan kan jag lika gärna fylla 25 nästa år! De spelet ingen roll 😉
Sova skulle jag ju göra! Zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback