Vilken dag 😃

På morgon hann jag tvätta några maskiner och fixa i förrådet. Sen blev det utelek då vi fick flera på förmiddagsbesök! Jenny, Sarah och Anneli med barnen, sen kom även Fredde. Vi blev bjudna på pizza till lunch av enda hemmapappan, sen fick jag åka iväg och handla själv då John blir sen idag.

Efter lunchningen så kom Sofia och Erika med sina fina barn. Vi åt mellis och barnen lekte och hade kul. Lillan fick så fina kläder också ❤ tack!

Detta har varit en riktigt bra start på nya året! En riktig energi-tankar dag. Vilka vänner vi har, blir alldeles varm bara jag tänker på de 😃kärlek till er alla. Nu ska jag och min kaffekopp fortsätta med middagen.. va? Gubben är redan hemma! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback