Kalas

En bra dag! Först släktträff i kåbdalis/kitajaur med tillhörande lunch och sen 30årskalas och övernattning. Barnen fick stanna hos farmor och farfar när vi åkte vidare. Vilken kväll vi hade igår! Trevliga människor, god mat, dricka och bästa värdparet som i vanlig ordning hade tänkt på allt. Allt får topp-betyg! En grymt roligt kväll! Bastu och badtunnan gick varm och de både blixtrade och dundrade. Halv 4 kastade jag in handduken efter dans och grease- medley och striptease, haha! Jag tror jag skrattar än 😂 och la mig i husvagnen där min man redan sov. På morgon blev de lite städande i naturen då kalaset var i Nattbergskojan. Sen innan vi skulle åka vaknade herr Norén och börjar steka plättar och Lina ställde fram frukosten. Tack för att vi fick komma och fira denna kväll bästa ni!

Nu ligger jag i husvagnen i Piteå och hör hur vinden viner utanför, så skönt med semester med familjen! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback