Life is good!

Hinner inte uppdatera här! Men vi har det bra och imorgon drar vi vagnet till Luleå och ska bo på Arcus. Lite nostalgi faktiskt då vi var där mycke när vi var små.

Denna veckan inleddes på bästa sätt. Jag tog vrålåket och drog till Luleå där min fina Hanna väntade. Vi shoppade, fikade, åt middag och såg på bio tillsammans. Och surrade som bara vi kan! Tack än en gång för denna fina dag. Äntligen blev den av! Och nu ska de inte ta drygt 2 år tills nästa gång.

Tisdag kom storFia och Ellen på frukost och efter lunch åkte jag och pojkarna till Vitberget och hälsade på kompisarna.

Onsdag kom vi oss äntligen till Casper och Leo med föräldrar på förmiddagen. Och på eftermiddagen fick familjen flytta ut då jag skulle ha sminkkväll med några brudar. Trerätters och vin blev det också, det blev nog så trevligt då kvällen var slut men roligt hade vi och jag hade nästan ont i kinderna efter alla skratt ;)

Och idag tog vi oss en härlig cykeltur, jag, Filip och Elise. I afton kom familjen Jonsson/Ek och grillade korv i Kvällssolen med oss.
Det känns bra att vi hunnit träffa så många i veckan. Det blir oftast för långt mellan gångerna, tiden räcker tusan inte till! Men denna veckan har vi verkligen tagit tillvara på tiden ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback