Bil och vagn

Vi har ofta pratat om att vi i framtiden skulle vilja ha ett husvagn, testa och se om det var något för oss. Och mercan fick jag tillslut krypa till korset och medge att det var trångt när alla barnen sitter i bilstol. Leka frimärke i baksätet är ingen rolig lek! Men nu är framtiden här!

Igår eftermiddag kom John hem med en Ford Galaxy = rymligare bil, den ser ut som en låda på hjul men mycket bekväm att både köra och åka, bränslesnål och mycket rymlig! Jag gillar den och hoppas att den inte krånglar allt för mycket. Till min och barnens stora förtjusning var det även dags för husvagnen. Mannen i hushållet var också belåten må jag säga. Ett Knaus 560 -99. Matgrupp fram och med storsängen bak, en överslaf och en liten bäddbar dinett grupp. Full bredd på vagnen och en markis med sidor. Helt perfekt för oss. Hugo var så lycklig och sa ordet "fina" en gång i vare mening då han visade husvagnen för dom som hälsade på. Filip ville sova i vagnen den natten och så blev det, jag och mina söner. De här blir en bra sommar ❤


Kommentarer
Anna säger:

Härligt det låter!

2013-06-09 | 12:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback