Denna vecka

Idag har vi verkligen rännt omkring! Började med lek och sång på kyrkan, handlade mellis på Ica och fikade med svärmor och sen åt vi middag hos mamma. Och vi hann även förbi Nina och barnen en sväng, tur man har en riktig bullnäsa. ;)

Denna vecka har vi mycke roligt att se framemot! Onsdag tänkte jag ner på familjecentralen i Älvsbyn för lek med barnen. Fredag kanske vi far och badar och en snabbis på stan för att hitta de sista till husvagnen innan den ska ställas upp inför midsommar, vi får se. Förresten, till helgen ska vagnen parkeras likaså mamma och pappas husvagn. För då får dom hämta sitt nya vagn! Så kul, till helgen är den klar för leverans då de var lite extra tillbehör som dom valde. Någon gång skulle jag också vilja prova ha en helt ny vagn, någon gång i framtiden. :) men nu är jag supernöjd med vagnen vi köpt!

På lördag fyller våran andra prins 3 år, underbara bus-Hugo! Det är torgdagen samt att vi ska på Crilles 30-årsfest. Söndag ska vi ha barnkalas för våran älskling. Jag gillar den här veckan!


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Vars ska ni å campa?

2013-06-11 | 15:54:16
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback