Hugo

Tänk att det är nu 3 år sedan just du kom till oss, fina fina Hugo. Känns som igår! Vi den här tiden för 3 år sedan var vi påväg in till Sunderbyn. Framme kring 09:00 och värkarna hade avtagit. Dagen innan hade jag varit med min bästa vän hela dagen och hon när hon hade skjutsat hem mig på kvällen så startar värkarbetet och höll mig vaken hela natten. En hinnsvepning gjordes och vi åkte till Storheden för att intaga frukost och värkarna började om.

Min gravida vän stod med magen i vädret och bakade bullar. Dit åkte vi och jag låg i soffan och hade det jobbigt. John och Hanna käkade bullar och jag funderade hur de kunde rymmas så många bullar i hennes redan fulla mage ;) kanske för att jag inte fick i mig något själv? Haha
Tillbaka på SUS kring 13-14, ctg och fick ett bad. Badade en stund och 16:00 var jag 8 cm öppen, hål på hinnor 16:10 och 16:22 kom han ut hal som en ål, vår andra son. 3935gr och 53cm lång. Visst sa jag att det kändes som att de var igår? Och Filip var så stolt över att ha fått en lillebror ;) Grattis på din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback