❤ Lillskrot

En riktig "Dunst" hörde jag imorse då jag stod och torkade diskbänken. Hade lillan i storsängen på morgon, Mys! Men då jag skulle kliva upp så hade hon somnat om så jag bäddade och buntade runt henne. Men hon vaknade och ljudlöst kröp i sängen och över kanten. När hon föll så tappade jag trasan och tog tre kliv upp för trappen, huva vad ledsen hon vad och både jag och John blev skärrade! Pojkarna har också ramlat ur vår säng några gånger. Men lillan fick en rejäl bula på en gång! Hon var ju ändå pigg och det gick som tur är bra! Men pappa❤ och mamma❤ gör ont när dom små har ont.


Kommentarer
Anonym säger:

Åh men hjärtat då!! Huvva att ramla ur sängen sådär! Gör så ont både för dom, men nästan mest för en själv, de små är ju så mjuka ändå och återhämtar sig fort! Motför en själv som hade lipat halva dagen ;) pussa på bulan från mig! Kramar!!

2013-06-04 | 12:25:53
Sarah säger:

Var från mig ! :)

2013-06-04 | 12:27:00
Anonym säger:

Åh men hjärtat då!! Huvva att ramla ur sängen sådär! Gör så ont både för dom, men nästan mest för en själv, de små är ju så mjuka ändå och återhämtar sig fort! Motför en själv som hade lipat halva dagen ;) pussa på bulan från mig! Kramar!!

2013-06-04 | 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback