Monday

Oh My! Vaknade på morgon efter en tjorvig natt. Elise tyckte att de var morgon redan 03:00 och jag hade sett en film som slutade vid midnatt. Smart Sandra smart! Så idag, sådär lagom trött och med en "bakiskänsla" i kroppen efter en fin helg med 30-årskalas och ett 3-årskalas men 14 barn och tillhörande föräldrar klev jag upp 05:30. Kalas, Jag älskar att ha huset fullt men visst blir man lite trött när tystnaden lägger sig? tack alla som kom och firade lillmannen våran.

Städade upp mitt hus och vi spanade inifrån huset på de regnskurar som kantat denna dag. Som tur var fick vi besök! Erika, Amanda och Alma kom och hälsade på, så trevligt! Sen har vi spelat spel och myst inne. Nu ligger alla barnen i sina sängar även mannen har somnat med yngsta sonen, dom sövde nog varandra!

Imorgon väntar en heldag på Leos Lekland så det är nog bra att dom vilat ut sig dom små och ja, pappan med då han .. Trummvirvlar.. Ska jobba! Farmorn följer med oss istället ;) nu ska jag avnjuta en thékopp i soffan.


Kommentarer
Amanda säger:

Åh!! Leos är ju SVINKUL!!! Nästa gång ni far måste jag och Samuel följa!! Jag blir som ett barn på nytt!! Wiho!! :D

2013-06-19 | 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback