Natten!

Alla sover och jag ska göra desamma efter en riktigt fin dag! Familjen Nilsson kom på besök och medan gubbarna surrade och barnen sprang i vattenspridaren tog vi mammor en prommenad. Den genererade lite extra träning i form av bränns-dödande och springande. Huvva för dessa äckliga kryp! Efter 14:00 åkte jag och baren till Sävast och fick middag samt kvällsfika. Lek och vattenkrig i lekparken, surr och mys för hela slanten. Precis vad jag längtat efter. (Och nu är det inte länge kvar tills vi ska till Junsele allihopa. Så kul!)
Men Dock så sov inte alla barnen som jag hade planerat vid hemkomsten. Endast Elise. Men tillslut så och snart är det min tur.

Imorgon blir det lunch i Kaffestugan med svärmor. Jag ❤ den här veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback