Äntligen natt

Äntligen ska Jag lägga huvudet på kudden och somna in. Efter att John åkt på jobbet så har de varit full rulle här hemma. Ungarna har haft jättekul tillsammans. Men jag känner mig sliten, håller jag på att bli sjuk? Elise lillhjärtat har skrikigt sig till sömns. Skulle tippa på magont i kombination med trötthet. Woho. Så tur i oturen blev de ingen träning för min del. Ingen barnvakt då John jobbar em i veckan med. Ej heller någon surrjunta. Men de kommer fler tåg. Imorgon så måste här städas. Värre bombnedslag har jag inte haft här hemma! Ingen ordning, imorgon vet jag vad som väntar. Tur att övervåningen är fin iaf.

Tror jag lurar hit lillan också så kan vi planera inför hennes lägenhet. Herregud, till hösten börjar hon gymnasiet i Piteå. Så mysigt med egen lägga. De fixar hon galant och kul för mig som får hjälpa till med inredningen. Vi hittade bord och stolar på blocket ihelgen som ska få en makeover.

Sov gott folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback