En söndag

Idag ska jag damma av skrillerna. Jag och Filip ska ner till Vidsel och provåka. Ska bli spännande! Men först måste jag ju hitta igen dom.

Vi hade en härlig gårdag igår. Glenn och Tina kikade förbi, vi grillade här utanför oss. Hugo gjorde veckans krasch då han bänglade på en skoter. Har nästan blivit en tradition men dessa krascher. Hugo klarade tänderna men fick världens fläskläpp. Stackarn. Medan han återhämtade sig hemma med pappan åkte jag, Elise och Filip till Larsson/Stråmosarna i Bredsel! Vi hann även ner till Vidsels färskaste bebis och blivande 30åringen som bjöd på fika. Till middag åt vi grekisk pytt och sen såg vi melodifestivalen med tända ljus och mätta magar. En alldeles förträffligt bra dag! Förutom läppen då. Mehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback