Less!

Jag blir så less, alltid är de något. Känner mig uppgiven och besviken. Men vad att göra? Vi mår bra och är friska. Allt blir kanske inte alltid som man tänkt de, men då får man ta de så! De är tur att mina stjärnor lyser klart här hemma. ❤

Förra veckan var jag taggad men då var inte alla på plats och nu skiter jag nästan, bara nästan, i de! Men idag.. 3 månaders uppsägning för dagisplatsen! Skämtar ni?
De är tur att vi trivs så bra i Vidsel, med vänner och familj. Till Älvsbyn skulle jag aldrig flytta! Jag har en framtidstro och vill att byn ska leva vidare. Därför har jag gått med i en processgrupp som ska jobba fram möjligheter till att byn utvecklas. Så mycke inspiration och kreativa människor det finns i vår by. På skolan finns det möjlighet att göra sin röst hörd. På andra våningen på högstadiet kan man besöka projektledaren och ge sina idéer och visioner. I arbetsgruppen sitter både företagare med säte i byn, politiker mm. och typ jag, en småbarnsmorsa. Mehe. Vi kommer även ha allmänna träffar på Kulturhuset (annonsering kommer) för att delge och samtala med byborna, hur vill vi ha det? Kan man göra Vidsel till en egen kommun förresten?


Kommentarer
Sarah säger:

KRAMAR TILL DIG VÄNNEN !

2013-03-21 | 12:49:26
Cicci säger:

Hej!! Tänkte att vi skulle komma till vidsel nån dag till veckan och hälsa på er, har ni någon dag ledig då det passar med besök??

2013-03-21 | 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback