Promm

Precis vad jag behövde! Med musik i öronen och bara mig själv att hålla koll på. Tydligen räckte det för jag höll ändå på att bli påkörd när jag promenerade i min egen lilla värld! Än en gång, Note to self: ha ej båda lurarna i öronen efter en väg!

Hur som haver kom jag hem helskinnad, gubben stod och rastade dammsugaren och jag hade fått frisk luft, rensa tankarna och tankat energi! Fantastiskt. Fixade ihop en sen lunch och nu har snart denna dagen också gått.

Denna fina VITA jacka fick vi från jobbet, en craft-jacka. Kändes lyxigt efter som jag aldrig skulle köpa nig själv en sån dyr jacka och inte heller en i vitt. Hur länge den är vit är ju nästa fråga.


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥ säger:

Okej, ojoj så spännande. Inget fostervatten? Oj så läskigt. Tur ni får in då :) Man är ju lite orolig nu då lillen snart är överburen, finns ju en del risker med det.. Bara hoppas han vill ut innan lördag!

Okej, skönt att slippa gå över med nr 2 :) Jo, helt klart den längsta väntan ever, åh vad man vill mysa med bebis nu! Men snart så.. hihi ;)

2013-03-06 | 16:00:07
Bloggadress: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback