Pyssel-sug

Det kommer i vågor och igår efter jag varit på Latino-passet blev det utdelning! Symaskinen åkte fram och två nya kuddfodral syddes. Tog fram fina spira-tyget men insåg att de inte skulle räcka till två överdrag. Fann i gömmorna en snutt ikeatyg och så blev de fart på symaskinen. Ett par knappar som jag köpt för några år sedan kom till användning och frampå trissor så grannt de blev! Sydde även en dyna till Elise nya matstol. Även där, man taget var man haver. En gammal gardinkappa satte livet till. Perfekt! Idag har jag målat ramen till hönsnätet klart. Nu återstår det bara var i Elise rum jag ska sätta upp den :)

den här veckan började bra! Ikväll är de träning igen. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback