Wihoo

Hemma i soffan. Mormor och mamma hade värmt upp den under tiden jag spenderade i gympahallen. Härligt. Imorgon har jag och Elise frukost-dejt med Erika och Nevada. Mys!
Sen fick jag ett roligt erbjudande. På onsdag ska jag infinna mig på Xtreme Beauty i Luleå. Jag ska få nails baby! Så kul. Blev så glad när Ninnie frågade. Hade fin-naglar på bröllopet men de satt inte så bra, kanske de blir bättre denna gång? Mina naglar är så korta och fula, bemödar mig inte ens att måla dem. Värt ett försök i alla fall. Härligt med mama-time! Barnen har terminskalas på förskolan och får stanna över lunch, sen bör jag vara hemmaplan lagom tills gubben börjar jobba. Detta fantastiska livspussel går faktiskt att lösa. Nu väntar sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback