080513

Lunch i det fria (på en altan med skräp), plockade fram möblerna till bron, lekte Martin Timell och skapade en dörrstopp iform av ett fynd i garaget så möblerna inte skadas, hälsade på mina vänner med ung-skocken, gästade vårat gamla hus och den engelska familjen - mycket trevligt och många skratt! Bland annat så är min engelska lite ringrostig så när jag berättade att vi förra året bodde i stuga på Piteå havsbad så råkade jag säga att vi bodde i en blomkål, ibland är ju orden snarlika, visst? haha det bjuder jag på ;)
och Jag är så glad att det var just en barnfamilj köpte huset och att dom faktiskt bor här.

Fick nyss ett sms, en morgonprom står på schemat! Perfekt, då hinner jag krama om familjen som redan på lördag lapar sol i Spanien med Lollo och Bernie. Jag skulle gärna byta, Buhu för snöhögen här ute! Hmm, kan ni kanske ta den med er Hanna?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback