110513

Den lediga torsdagen var det städ och fix på gården, vi fick främmande och det blev en till grillmiddag inplanerad hos familjen Jonsson/Ek med Vegardo och Erika. Igår var John ledig och jag hade en riktig skitdag rent ut sagt, ibland känns allt så tungt och huvudet som ett tomt skal. Tur man har sina fina barn och man ❤ Vädret är ju inte heller så tilltalande. Vi var till Älvsbyn med ett skräplass, barnenfick leka i regnet i lomtjärns-lekparken men jag ville mest bara hem. Sist jag var ner till Älvsbyn var Valborgs, har varit hemma i byn nästan 2 veckor utan utflykter, olikt mig faktisk. Har behövt lite lugn och ro tror jag. Avslutade dagen hos svärföräldrarna på middag. Och ikväll blir det palt på samma ställe. Vi har det bra!

Hade tänkt skura av altan idag och sätta ut de gamla möblerna i väntan på glaset. John ska städa och rengöra bilen som är tillsalu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback