130513

Vilken rolig vecka att se framemot! Morgondate med Tina och Leo imorgon, grillafton med gympagänget, onsdag drar vi till Luleå och Leos med farmorn. Torsdag ska jag, Erika och småtjejerna till Maria! Sen är det ju helg igen och vädret ska visa sin bästa sida igen.

Idag har vi haft en riktigt skön dag! Efter lunch åkte vi till kyrkan, synd att vi var så få där bara. Men vi pysslade och de var lugnt och skönt! Hemma blev det rester till middag och en film medan regnet dånade utanför. Vi har myst! Igår när vi hade avslutning på knatteskuttet var det maskerad-tema. Jag var mammatrollet. Och spindelmannen Hugo sa: "Mamma jag vill inte att du ska vara ett fult troll!". Filip "Harry Potter" Pettersson försökte förtrolla mig till groda.
Farmorn/svärmor/gympaledaren var en telletubbies. Haha, många fina kostymer fick vi se på både stora och små ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback