Boken

Jag gillar Mr.Grey!


Kommentarer
Anna N säger:

Ja denne Christian Grey.. Jag har läst alla böckerna (notera: STRÄCKLÄST, haha :) Det är ju sååå spännande att få veta hur det går.. Tänkte i början, vilken man! Tänkte efter en lite längre stund, jävla idiot! Jag blev lite väl irriterad ibland, fick ofta påminna mig om att "Det är bara en bok, det är bara en bok, det är bara en bok" Underhållande är det iaf och tycker det håller samma spänning alla tre böcker igenom. Så nu har du det du roar dig med för ett tag framöver :) Och vilket härligt kort vi fick på er hem i brevlådan. Snart semester, så då rattar vi norröver och parkerar våra rumpor i Norrbotten fyra veckor. Då ser vi till att komma och hälsa på er. Fortsatt trevlig läsning!

2013-05-30 | 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback