en tisdag.

Idag efter hämtning på förskolan så kom jag på att vi skulle till Älvsbyn, jag och barnen. Vad vi skulle göra visste jag inte riktigt. Ville bara iväg en sväng. Hälsade på svärmor på jobbet. En sväng på kyrkan och träffade lite mammor och barn, lite bebis mys med fina Uffe. Sen gick vi på byn och inhandlade spackel samt slippapper till Hugos rum. Till helgen får jag sätta gubben i jobb då jag själv jobbar, mehe. Fikade på CS och handlade middag på Coop. Åkte och hälsade på lillebror och Amanda. Där fick grabbarna vara en stund senare medan jag var på ett möte.

Vi hann med mycke idag! Bar in 2 sovande skatter från bilen då vi kom hem klockan 21.00 den tredje gick själv och nu ska jag sova själv, imorgon ska vi på morgonprommenad och besöka Skatan. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback