Barnvagn

Elise fick en ny barnvagn då den gamla var sliten och trött efter många långa mil i rullning. En Emmaljunga scooter 2.0 fick det bli. Lätt och smidig. Har alltid gillat Emmaljungas vagnar. Den skulle den inte vara allt för dyr hade jag hört, men jag tyckte ändå att 3500kr var för mycke i oförutsedd utgift. Kikade på blocket och där hittade jag en i färgen Candy Pink. Knallrosa! för rosa kanske? äsch jag gillar rosa! Jag ringde dit. I annonsen stod det 1800kr och sedan var den sänkt till 1600kr. Lyckades pruta ner priset till 1300kr ! och svågern plockade upp den påväg hem från jobbet så vi fick den levererad till dörren. Vagnen är i superfint skick. Enda anmärkningen var 2 märken på handtagen. Nöjd mamma. Vilket klipp! Lillan verkar också trivas i sin vagn.


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Super snygg ! Snyggt barn ska ha snygg vagn :)

2013-10-28 | 10:01:59
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback