En utflykt

I veckan har barnen höstlov. Vi började morgonen redan 05.15 så strax ska jag sova! På vuxen/barn idag så bjöd dom på pizza. Efter lite pyssel och lek så gick jag förbi en klocka, jiises vad tiden hade gått fort denna dag. Snabbt rustade vi oss i ordning för att bege oss till kullenvägen en sista gång. De lät kanske lite sorgligt men sista gången, så var det! Skyndade in i Älvsbyn för att lämna in datorn som förhoppningsvis kommer få nytt liv då den återkommer till våran gata. Halvvägs till Sävast upptäckte jag att vi inte alls var sena, vi var tidiga! Klockan på kyrkan samt i bilen gick fortfarande efter sommartid så hippsvipps var vi i mycket god tid samt att föret dit var bra!

En massa surr, middag och fika senare så packade vi ihop oss och önskade våra vänner en lycksam flytt. En mysig kväll! Nästa gång åker vi till Åbergsleden istället! Gympan idag uteblev då sikten var dålig och regnet öste ner. Shit vad mörkt det är ute nu när det inte finns någon snö. Gubben halkar på ute på vägarna och halv 9 hade alla barnen ätit kvällsfika och var nattade. Så då hann jag se Solsidan på 4play. Vilket bra program!

Våra fina♥ småtjejerna var svårare att fånga på bild ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback