fulla muggar

Det har varit mycke på sistone! Så nu har det börjar bli lugnt, o så skönt! Kanske jag hinner med att uppdatera här? Jag tycker att det är så kul att kunna kika tillbaka och de vad man gjorde året innan. Rolig läsning minst sagt! Därför måste jag bättra mig.

Har lite projekt framför, Hugo ska få rummet bredvid Filip. Då ska det tapetseras, (jag älskar att tapetsera jippi!! :-) ), målas lite möbler och göras lite andra roliga saker så att det blir mysigt och fint. Övervåningen blir då endast tillägnad sovning. Skönt att slippa springet i trappan hela tiden. hade jag byggt nytt hus så skulle det definitivt bli ett enplanshus!



Igår hade jag och John samtal på Dagis vilket kändes skönt! Elise fick leka hos Knut under tiden och sen bar det av hem. På kyrkan hade dom textilmålning och Filip var riktigt kreativ. Hugo ville vara hemma med pappa och jobba på i garaget med däckbyte och lite annat. När John åkte på jobbet grundmålade jag och min jobbar-Hugo lite möbler till hans rum. Sen följde en riktig myskväll. Plättar, bokläsning och badkar för alla tre barnen innan kvällsfika och läggdags. Inget gråt eller gnäll, glada toner och kvitter är som ljuv musik i öronen. När barnen sov kom morbror Simon förbi och jag åkte jag å träna.

Idag känner jag mig utvilad och på bra humör, bring it!

Kommentarer
Lotta säger:

Elise ser exakt ut som pappa sin på den där bilden!

2013-10-16 | 16:42:56
Bloggadress: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback