gluggen

Idag på kyrkan ropar Filip vid fikabordet:
- Mamma, ben ten!
- Va?! han är hemma, inte här.. svarade jag och funderade om jag hörde rätt?
- Min tand! sa han ännu en gång fast denna gång tydligare.
Den lösa tanden var borta, spårlöst borta ärligt talat, efter ålande och letande på golvet. Vi kom fram till att han måste ha svalt den. Så istället för en tand i ett vattenglas, så ligger det ett brev till tandfen om var den tappade tanden är.

Ikväll skulle jag iväg å träna men istället så sitter jag och Filip tillsammans och ser Talang. Fastän kvällen fick ändrade planer så blev det bra ändå, myskväll! Elise somnade inte förrän efter 8 så jag hann aldrig iväg på gympan, farmorn fick åka iväg och lämna nyckeln till sporthallen och åkte hem istället för att sitta barnvakt och när småttingarna äntligen somnade så kröp jag och min stora kille under en filt med tända ljus. Tänk att han ska börja skolan! Idag fick vi hemskickat uppgifter om skolskjuts inför hösten samt ansökan om fritids. Storkillen våran 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback