nästan 10 år

1 november detta år har vi varit tillsammans i 10 år. så mycke vi hunnit med, och jag vet att jag har träffat min rätta. Igår gick en tid förbi, Johns pappaledighet är över och jobb hägrar på måndag. Lillan börjar på förskolan och vardagspusslet ska läggas varje vecka. Jag har verkligen haft det lyxigt under denna tid! John hat fixat med ALLT, barn, mat och hushållssysslor. och jag har typ jobbat! :-) vilken make jag har, världens bästa.

Det är mycket som händer framöver och det ska bli kul att se hur allting artar sig, till det bättre. Nu är det snart påsk, jag jobbar men kanske vi hinner åka en sväng till Kåbban å hälsar på lite folk? vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback