Nike

När jag kom hem från jobbet hade mina och gubbens nya joggingskor kommit. Här ska springas! För visst blir man lite extra taggad på att träna om man har handlat nya träningsgrejer? Det känns ännu roligate när man hat bra grejjer. Ett par thights från Röhnisch fick också följa med i leveransen.

På bänken i tvättstugan stod 4 ! kartonger med skor. Jiises tänkte jag, vad har blivit fel? Inget svarade min man. Det var bara så att grabbarna som fått nya skor av farmor hade sett att alla våra skor var av samma märke (av en slump faktiskt) Nike!

Har haft Nike skor här senast och just dom passa min fot bättre än tex. asics då den är bredare. Imorgon blir det premiärtur!

Kommentarer
Hanna säger:

Härligt :D

2014-04-04 | 06:41:57
Bloggadress: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback