En fin jobbhelg

När jag jobbar helg så brukar jag inte hinna annat. 07.00-19.00, framför en dator. Men lördagefter jobbet bjöd jag min fina vän på middag. Vi drack vin och åt hamburgare med majskolv. Det är ju inte maten som räknas utan sällskapet. Surrade, skrattade och spelade kort. Sen kom även ytterligare en vän. Mys! John fick agera taxi och vi kom oss i säng inte allt för sent ändå eftersom vi skulle jobba båda 2.

Sen på söndagen då jag slutat kom den en man i skjorta och fina byxor. Vi skulle ha en date jag och maken på tu man hand. Sent påkommet sådär en söndagseftermiddag men svärmor ställde upp som barnvakt och planen gick igenom. Så fantastiskt god mat vi åt. och jiises vad mätt jag var! och så skönt att kunna sitta och prata med min älskling bara på 2. Vardagslyx en söndag, typ.

Denna jobbhelg får 5/5 stjärnor.





💖💖💖💖💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback