Rikedom

Kanske inte i pengar men de kvittar faktiskt. ;-) för vi har så vi klarar oss! nu på morgonen när jag klev upp så hade vi den största killen mellan oss, händer väldigt sällan. Tänk att min förstfödde, min son, min bebis, som legat i MIN mage har blivit så stor?! str. 134-140 har han i klädstorlek och drar str 34 på skor. Han kan så mycke och är en klok pojke. och visst kan man få tjata och vara osams men oftare är han så duktig och lyssnar. det syns att han är storebror, finaste. jag låg bara och tittade på honom innan jag klev upp. Mitt barn, min fina Filip som börjar skolan till veckan och är så förväntansfull!
När jag fortsatte ut ur sovrummet gick jag förbi lillans säng, som hon idag låg kvar i. Fötterna på kudden och huvudet neråt, kramandes med Nimby. I gästrummet låg Hugo, haha! och jag har sovit som en stock och inte märkt denna natts omflyttningar. ;-)

Nere luktade det nykokt kaffe, där stod maken och gjorde sig iordning inför jobbet. Snart har jag spenderat 10 år med denna man, och jag älskar honom mer och mer för varje dag. Jag älskar min familj!

Ute öser regnet ner. Idag skulle man ha fått vara hemma och bara mysa. men man ska vara glad att man har ett jobb att gå till där man trivs med sina arbetskamrater. Idag känner jag mig extra tacksam, för allt jag har och äger. Jag behöver aldrig gå hungrig eller oroa mig över att vi inte klarar oss. vi har så vi klarar oss och mår bra, det är de viktigaste! kärlek till alla där ute denna regniga dag 💖







Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Min äldsta finaste vän Sandra ❤ de e rikedom att ha dig i mitt liv också ❤

2014-08-12 | 11:27:15
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se
Jennifer sundman säger:

Hitta tillbaka till din blogg! :-) var längesen jag var in här!Vilket underbart inlägg att läsa! :-) vart nästan rörd! Glad för din skull! :-) kram

2014-09-02 | 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback